Zespół Rzeczoznawców i Biegłych SądowychTechniki Motoryzacyjnej i bezpieczeństwa ruchu drogowego
61 866 77 58

W czym możemy Ci pomóc?

Uzupełnij dane a my się do Ciebie odezwiemy
Wiadomość została wysłana
Darmowa konsultacja

Pozyskiwanie pełnego odszkodowania

Kierowcy najczęściej skarżą się, że ubezpieczyciele odmawiają uznania roszczenia o odszkodowanie lub świadczenia o odszkodowanie i zbyt wolno prowadzą postępowanie likwidacyjne - donosi „Dziennik Zachodni”.

Jednak podstawowy „numer”, na który ubezpieczyciele naciągają klientów, to zaniżanie kosztów naprawy samochodu.

Chodzi o to, aby uznać szkodę jako całkowitą.

W ten sposób ubezpieczyciel chce zmusić klienta do zawarcia nowej umowy ubezpieczyciela AC za sporo wyższą stawkę, bo już liczoną bez ulg za bezwypadkową jazdę – informuje dziennik.


Zaniżone odszkodowanie - co zrobić?

Jeśli ubezpieczyciel zaniżył Ci w kosztorysie kwoty:

  • poprzez zastosowanie zamienników a nie oryginalnych części z autoryzowanego salonu
  • zaniżył koszt roboczo-godziny
  • zastosował naprawę elementu (zderzak, klapa, błotnik), a nie jego wymianę na nową, oryginalną
  • wypłacił kwotę netto odszkodowania, nawet jeśli nie jesteś płatnikiem VAT-u
  • zastosował amartyzację na części, zaniżył wartość materiałów lakierniczych
  • wyliczył szkodę całkowitą mimo, że uszkodzenie nie jest duże



Dopłaty odszkodowań - czy jest to możliwe?

Masz dodatkowo prawo do odzyskania pieniędzy:

  • Z tytułu utraty wartości pojazdu po naprawie (auta powypadkowego nie sprzedasz tak łatwo jak bezwypadkowego)
  • Jeśli Twój pojazd służy Ci do zarabiania pieniędzy, a jesteś go pozbawiony bo ktoś Ci go popsuł
  • Za holowanie i parking


ZADZWOŃ, dowiedz sie więcej!

Pytania? Wątpliwości?

Zadzwoń do nas lub podaj swój numer, a my skontaktujemy się z Tobą!

Wiadomość została wysłana